yaniv banner
האירוע יתקיים בתאריך
חמישי, 24 בספטמבר 2015
שעת התחלת האירוע:
21:06 - 21:06
מקום האירוע:
סינמטק
שפרינצק 2, תל-אביב

סקיצה 5

:הזדרזו להירשם! נותרו לסדנא הקרובה עוד


סדנת Enterprise Mobile Strategy

אודות הסדנא

    

כוחן של אפליקציות עולה על חשבון כוחו של ה-WEB המסורתי.

עוצמתה של מהפכת ה-Mobile גדלה בקצב מהיר עם חדירת ה-Internet of Things – הצופה לחיבור לאינטרנט של 50 מיליארד מכשירים עד לשנת 2020, למותג מוביל.

העברת ארגון לערוץ Mobile דורשת יידע והיערכות מיוחדת של מחלקות השיווק,

המכירות ומערכות המידע בארגון ועבודת צוות ביניהן.                                                                                                                                                                                                                 

אסטרטגיית ה-Mobile של הארגון חייבת להיות מוכוונת להגדלת הכנסות הארגון

מלקוחות והקטנת הוצאותיו.

על אסטרטגיית ה-Mobile להיות מוכוונת כלפי הלקוחות אך גם כלפי העובדים וספקיו הפנימיים והחיצוניים. 

על מערכות המידע הארגוניות, הנפתחות לסיכונים ולטכנולוגיות שמנהלי מערכות המידע לא הכירו עד כה, להיות מותאמות גם הן למהפכת ה-Mobile

  
                               
                                                                                                                                        
                                         

.

מטרת הסדנא

  

הנחלת הידע הנדרש לארגון כדי להקים ערוץ Mobile אפקטיבי ויעיל, המאפשר הגדלת הכנסות, צמיחה והתרחבות לאורך זמן

בניית תהליך מעבר הארגון לערוץ Mobile אפקטיבי - תהליך עיסקי, שיווקי וטכנולוגי

הכרת מרכיבי אסטרטגיית המובייל הארגונית והתאמתה לסוגי אירגונים שונים

היכרות עם טכנולוגיות ופלטפורמות הפיתוח בעולם ה-Mobile תוך הכרת היכולות המיוחדות והמגבלות של מכשירי הקצה

היכרות עם האתגרים והסיכונים הכרוכים בכניסה לעולם ה-Mobile ודרכי ההתמודדות איתם

.

נושאים                 קהל יעד

  

 להקנות עקרונות בהכנת פרזנטציה על פי מטרות                

  

אנשי שיווק - בכירים בתחומי השיווק, מקבלי החלטות
המעורבים בפעילות הדיגיטל של הארגון       

ללמד טקטיקות שונות בהצגת נושא משכנעת

מאפייני מוצר - בחברות שמעוניינות לפתח ערוץ
Mobile אפקטיבי המגדיל את הכנסות הארגון

להקנות מיומנויות וכלים מתקדמים לביצוע פרזנטציה אפקטיבית

אנשי טכנולוגיה - מנהלי IT, מנהלי טכנולוגיה,
מהנדסי מערכת, מפתחים, מנהלי פרויקטים      

לשפר תדמית באמצעות שימוש בשפת גוף

אנשי או"ש - המעוניינים לשפר תהליכים פנים
ארגונים אשר יביאו לשיפור רמת השרות ללקוחות
      

.

אודות המרצה ומידע נוסף

  

 

  

הנה מרצה, מנחה, יועצת ארגונית ומאמנת אישית, המובילה ארגונים, עסקים ופרטיים אל האוורסט שלהם.
בעלת ניסיון רב בהנחיית סדנאות, הרצאות, ייעוץ ארגוני, פיתוח מנהלים ואימון אישי.

עוסקת בפיתוח מחשבתי לתוצאות התנהגותיות ברמה האישית והארגונית. בעלת ניסיון רב במגוון 
קהלים: חברות פרטיות, ארגונים ציבוריים, אקדמיה, עמותות ועסקים. בין הנושאים: חשיבה יצירתית,
מנהיגות וניהול,

בניית והטמעת חזון וערכים- מה האוורסט שלך?, תקשורת מילולית ובלתי מילולית, פרזנטציה אפקטיבית,
פיתוח צוותים, פיתוח מנהלים, בניית תוכניות הדרכה, מכירות ואומנות השכנוע.

פרסומים ופיתוח מוצרי למידה: מחברת הספר 'המסע לאוורסט- מדריך מעשי להגשמת חלומות'
ספר אימון אישי.

                                         

   

ורד עצמון,
מנחה, יועצת ארגונית 
ומאמנת אישית
                          

        אל תפספסו הירשמו עכשיו!                                                                                                       

             

סקיצה 7

:הזדרזו להירשם! נותרו לסדנא הקרובה עוד


מטרות הסדנא

       

אודות הסדנא

 

כוחן של אפליקציות עולה על חשבון כוחו של ה-WEB המסורתי.

עוצמתה של מהפכת ה-Mobile גדלה בקצב מהיר עם חדירת ה-Internet of Things – הצופה לחיבור לאינטרנט של 50 מיליארד מכשירים עד לשנת 2020, למותג מוביל.

העברת ארגון לערוץ Mobile דורשת יידע והיערכות מיוחדת של מחלקות השיווק, המכירות ומערכות המידע בארגון ועבודת צוות ביניהן.

אסטרטגיית ה-Mobile של הארגון חייבת להיות מוכוונת להגדלת הכנסות הארגון מלקוחות והקטנת הוצאותיו.

על אסטרטגיית ה-Mobile להיות מוכוונת כלפי הלקוחות אך גם כלפי העובדים וספקיו הפנימיים והחיצוניים.

על מערכות המידע הארגוניות, הנפתחות לסיכונים ולטכנולוגיות שמנהלי מערכות המידע לא הכירו עד כה, להיות מותאמות גם הן למהפכת ה-Mobile

         

זמן ומקום

                                   
           

   שני, 7 בספטמבר 2015                             

       

    

  מכון מופ"ת, שושנה פרסיץ 15, תל-אביב

     

      

   09:00 - 16:00

  הוסף זימון ליומן

קהל יעד
                 

           

אנשי שיווק - בכירים בתחומי השיווק, מקבלי החלטות
המעורבים בפעילות הדיגיטל של הארגון                  

       

    

מאפייני מוצר - בחברות שמעוניינות לפתח ערוץ
Mobile אפקטיבי המגדיל את הכנסות הארגון

     

      

אנשי טכנולוגיה - מנהלי IT, מנהלי טכנולוגיה,
מהנדסי מערכת, מפתחים, מנהלי פרויקטים  

אנשי או"ש - המעוניינים לשפר תהליכים פנים
ארגונים אשר יביאו לשיפור רמת השרות ללקוחות

אודות המרצה ומידע נוסף

     

ורד עצמון, מרצה, מנחה, יועצת ארגונית ומאמנת אישית, המובילה ארגונים, עסקים ופרטיים אל האוורסט שלהם. בעלת  רב בהנחיית  ניסיוןסדנאות, הרצאות, ייעוץ ארגוני, פיתוח מנהלים ואימון אישי.

עוסקת בפיתוח מחשבתי לתוצאות התנהגותיות ברמה האישית והארגונית. בעלת ניסיון רב במגוון קהלים: חברות פרטיות, ארגונים ציבוריים, אקדמיה, עמותות ועסקים. בין הנושאים: חשיבה יצירתית, מנהיגות וניהול,

בניית והטמעת חזון וערכים- מה האוורסט שלך?, תקשורת מילולית ובלתי מילולית, פרזנטציה אפקטיבית, פיתוח צוותים, פיתוח מנהלים, בניית תוכניות הדרכה, מכירות ואומנות השכנוע.

פרסומים ופיתוח מוצרי למידה: מחברת הספר 'המסע לאוורסט- מדריך מעשי להגשמת חלומות' ספר אימון אישי.

              

         

השלם את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

              

מפת הגעה

          

Contact us on WhatsApp
Open Accessibilty Menu